بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نشانه های از دخالت در کار کروش

خبرگزاری پانا:

برد پر گل دیروز تیم ملی کشورمان مقابل بحرین اتفاقی خوشایند برای فدراسیون فوتبال و اهالی ورزش بود ولی در این میان بروز یک اتفاق عجیب به برخی ابهامات دامن زد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، بازی دیروز ایران و بحرین به خیر و خوشی به پایان رسید و فدراسیون فوتبال نیز به آرامشی نسبی رسید ولی روز قبل از آغاز بازی ایران و بحرین ( دوشنبه) اتفاقی عجیب افتاد و آن صدور کارت بازی این دیدار برای بازیکنی بود که در اردوی تیم ملی فوتبال هم حضور نداشت !

بر این اساس و طبق اطلاعات موثق گروه ورزشی پانا ، مسئولان تیم ملی برای وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال و بازیکن فعلی شاهین بوشهر نیز درخواست صدور کارت بازی داده بودند و کارت وی نیز صادر شده بود ولی وی در اردوی تیم ملی حضور نداشت.

مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای صدور کارت این بازیکن نیز از باشگاه استقلال اخذ شده بود زیرا طالب لو به واسطه حضور چندین ساله در استقلال، پرونده و مدارک کاملی در این باشگاه داشت ولی مشخص نیست دلیل صدور کارت بازی برای وی و اینکه چرا طالب لو در اردوی تیم ملی علی رغم رد شدن نامش در لیست بازیکنان تیم ملی برای صدور کارت، حضور نداشته، چیست.

برخی اطرافیان طالب لو معتقدند تحرکاتی در داخل و اطراف تیم ملی در کار است تا این بازیکن علی رغم میل کارلوس کرش در تیم ملی حضور نداشته باشد زیرا دروازه بان شاهین که سابقه طولانی حضور در تیم ملی را داشته، تا به حال کمترین گل خورده را در لیگ برتر دارد ولی تا به حال به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.
این در حالی است که کارلوس کرش نشان داده برای زیر نظر گرفتن بازیکنان لیگ تا به حال دروازه بان های دوم سپاهان و فولاد را هم به اردوی تیم ملی دعوت کرده تا آنها زیر نظر وی تمرین کنند ولی طالب لو از معدود دروازه بانان لیگ برتر است که تا به حال به اردوی تیم ملی دعوت نشده تا در  اردوی تیم ملی زیر نظر مربیان به تمرین بپردازد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 7 / 1390برچسب: وحبد طالب لو,کارلوس کرش,طبق اطلاعات موثق ,خبرنگار ورزشی,بحرین اتفاقی ,فدراسیون فوتبال , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com